Stress Dah Cuba Macam-Macam Tapi Perut Masih Buncit & Berat Masih Tak Turun-Turun?

Intermittent fasting dah buat…

Keto diet dah buat…

Nasi dah tak makan…

Air manis dah buang…

Memang berjaya turun turun 5 kg…

Tapi naik balik 10 kilo!

Kenapa Berat Makin Naik Balik?

Puncanya disebabkan toksin dalam badan

Sebab tu berat kita jadi macam yo-yo

Kejap turun…

Lepas tu naik balik 

Jadi kalau kita nak turunkan berat badan…

Buang perut buncit…

Kita kena buang toksin dahulu

Bagaimana?

Hai! Nama saya Idayu

[Tengok Video 1 Minit Ni Kejap Ya?]

Dulu saya & suami memang gemuk

Suami selalu mengeluh baju lama banyak dah tak boleh pakai

Tengok diri sendiri dekat cermin pun malu

Muka nampak bulat. Dagu berlapis. Perut besar macam nak pecah.

Jadi saya tahu apa perasaan menjadi seorang yang gemuk

Saya juga tahu dah lama anda struggle dan mencari cara nak hilangkan lemak berlebihan dengan mudah dan pantas!

Lemak berlebihan ni memang sukar untuk di buang, terutamanya di kawasan perut, peha, lengan, dagu dan pinggul.

Saya faham sangat perasaan anda. Saya pernah rasai dan lalui sendiri.

Jadi izinkan saya bantu anda buat kali terakhir dan pastinya selepas ini anda dah tak perlu cuba lagi macam-macam produk dan bazirkan duit anda.

InsyaAllah saya akan guide anda jadi sama macam saya di bawah ni

Saya Juga Sudah Membantu Ribuan Orang Yang Lain!

Turun 75kg dalam 5 Bulan

Turun 44kg dalam 3 Bulan

Artis Terkenal Norman Hakim Sangat Percaya Produk Ini Boleh Membantu Anda

Walaupun sudah berumur 47 tahun…

Norman Hakim tetap fit, slim dan cergas

Bukan seperti orang lain yang sudah buncit seperti mengandung anak 9 bulan

Jadi kami berkerjasama untuk membantu anda dapat badan impian dan sihat!

PENTING!

Ramai yang tak tahu punca susah kurus walaupun dah diet dan bersenam. Malah dah habiskan duit serta tenaga.

Ini adalah antara punca utama anda susah untuk turunkan berat badan dengan pantas.

Lihat punca semuanya dari perut dan usus. Dulu sistem penghadaman &  pembuangan kita okey je.

Tapi sebabkan kita dah makan macam-macam proses penghadaman dan pembuangan kita jadi kacau.

Tiada cara lain untuk kita selesaikan masalah ini melainkan DETOX dengan BETUL

Lebih 69% Rakyat Malaysia tergolong di kalangan mereka yang obesiti dan lebih dari 50% daripada itu mengalami masalah kesihatan berpunca berat badan yang berlebihan.

Kalau anda perasan, sebenarnya bukan orang lain yang ada masalah Obesiti dan tidak sihat ni. 

Anda lihat diri sendiri serta orang sekeliling sahaja cukup. 

Ramai yang ambil mudah kononnya masalah obesiti ni awesome sedangkan ia akan menganggu kesihatan anda sekarang dan kemudian hari.

Jangan bila dah sakit kronik baru nak bertindak. Inilah masanya kita sihat secara semulajadi.

BERTINDAK SEGERA DENGAN BETUL

Kami faham situasi anda semua. 

Mesti nak cari penyelesaian yang pantas dan berkesan untuk masalah berat badan inikan? 

Jangan Risau kami yakin Inchlos Detox dapat membantu.

MEMPERKENALKAN

inchLOS DETOX

Inchlos Detox yang dirumus khas untuk membantu anda yang susah turunkan berat badan walaupun dah penat diet dan bersenam. 

Ia melancarkan proses penghadaman dan pembuangan serta membantu proses Detox yang lebih berkesan.

Dengan Inchlos sahaja TANPA diet dan bersenam Pun berat badan dapat diturunkan Seawal 14 Hari.

Anda tidak perlu risau Inchlos Detox tiada kesan sampingan yang penting selamat digunakan untuk semua peringkat umur.

Hanya 100% Bahan Organik

Hoodia

hoodia-Extract-Inchlos.webp

> Menghalang Lemak Berkumpul
> Memecahkan sel lemak dalam badan
> Melancarkan sistem kardiovaskular

Gardenia

gardenia-extract.webp

> Meningkatkan tenaga
> Menambahkan proses rejuvinasi badan
> Menambahkan kesihatan sel badan

Senna

senna-extract.webp

> Merawat sembelit
> Membuang toksin dan lemak di badan
> Mengurangkan Kolestrol
> Sekat selera makan

Kopi Hijau

green-coffee-extract.webp

> Mengimbangkan tekanan darah
> Melambatkan proses penuaan berkualiti
> Membaiki Sel Kulit
> Sebagai Anti- anxiety

INCHLOS DETOX ADALAH 100% SELAMAT!

LULUS KKM – PHARMASEUTIKAL No. Rujukan : NOT220101417K

SEEN ON TV
Telah di kenali di Media

Mendapatkan Kelulusan daripada GMP

Mendapat pengkelasan makanan dari KKM

DIUJI DI BAWAH SKIM PEMERIKSAAN KESELAMATAN MAKANAN

SIAPA YANG SESUAI DAPATKAN INCHLOS NI ?

bagi anda yang berumur 26~59 tahun dan mempunyai berat badan berlebihan dan lemak degil yang tersembunyi, Inchlos adalah produk yang sangat sesuai untuk anda.

JANGAN RISAU! 

Jika Anda Amalkan InchLos Kemudian Tiada Sebarang Perubahan, Sila Dapatkan Jaminan Pulangan Wang Anda.

LIHAT MEREKA YANG PERNAH MENGAMALKAN INCHLOS DETOX?

Berita baik untuk anda yang nak cepat kesan menggunakan Inchlos.

BONUS #1 KONSULTASI & EBOOK

Kami nak berikan konsultasi dan panduan lengkap daripada mula anda mendapatkan Inchlos. Lengkap dengan apa yang perlu buat seperti teknik senaman ringan yang efektif, makanan yang kenyang tapi tidak menggemukkan, motivasi yang konsisten supaya bukan hangat-hangat sahaja.

Kami berikan semua panduan ini, mudah sangat.

Dalam 7 Hari anda akan dapat lihat kesan yang sangat ketara.

BONUS #2 SHAKER EXCLUSIVE

Dengan adanya Shaker Exclusive ini anda akan lebih mudah untuk membuat bancuhan serta mudah dibawa ke mana-mana.

Tidak perlu nak bancuh dalam gelas yang berasingan kemudian kacau dengan sudu.

semuanya menjadi mudah!

BONUS-BONUS NI SEMUANYA PERCUMA!

Yang penting anda capai untuk dapatkan berat badan yang anda impikan selama ini.

Biar kali ini kita sihat, fit, ramping cantik dan kacak serta bertenaga. Barulah SMART!

JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN 100%

Jika berat badan anda tidak turun atau perut anda masih buncit

Bagitahu sahaja kami dan duit anda akan dikembalikan TANPA sebarang soalan

JADI BERAPA HARGA INCHLOS DETOX NI ?

Kami faham sangat masalah anda. Sebelum ni banyak dah cuba produk untuk dapatkan berat badan yang ideal, tapi hasilnya sangat mengecewakan.

Sebenarnya supplement Inchlos Detox ni kalau di ikutkan harga sebotol sahaja RM137. Namun sekarang kita ada PROMOSI

Untuk kali ni kami nak anda semua tidak terkecuali mampu dan terus bertindak dapatkan INCHLOS DETOX ni dengan segera!

tekan butang di bawah

tekan butang di bawah

tekan butang di bawah

Tiada online banking? Anda boleh juga pilih CASH ON DELIVERY. Bayar kepada posmen bila barang sampai.

Diedarkan oleh:
Inchlos Wellness Sdn Bhd
(1426435-U)
B7-1-1, Pangsapuri Gaya, Jalan Bandar Melawati,
Taman Melawati 53100 Kuala Lumpur
IMPORTANT: Earnings and Legal Disclaimers

Disclosure: No affiliation with Google LLC, Google, or Google partners. All trademarks of Google products are the property of Google LLC.

This site is not part of, or endorsed by, Facebook, Google, Snapchat, Twitter or any social medial platform in any way.

FACEBOOK is a trademark of FACEBOOK, Inc. YOUTUBE and GOOGLE are trademarks of GOOGLE, LLC. SNAPCHAT is a trademark of SNAP, Inc. TWITTER is a trademark of TWITTER, Inc.

PRIVACY POLICY: We use Google AdWords Remarketing to advertise this website across the Internet. AdWords remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. THIS COOKIE DOES NOT IN ANYWAY IDENTIFY YOU OR GIVE ACCESS TO YOUR COMPUTER The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Google AdWords Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Google AdWords Remarketing, you can opt out by visiting Google’s Ads Preferences Manager.

*DISCLAIMER: Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results. All testimonials are from real men and/or women, and may not reflect the typical purchaser’s experience, and are not intended to represent or guarantee that everyone will achieve the same or similar results. Each individual has unique experiences, exercise habits, eating habits, and applies the information in a different way. Thus, the experiences that we share from other people may not reflect the typical users’ experience. However, these results are meant as a showcase of what the best, most motivated users have achieved. theinchlos.com is not a doctor, and his advice is not a substitute for medical advice.

LEGAL DISCLAIMER: These products are not intended to diagnose, prevent, treat, or cure any disease.

*PENAFIAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi. Kita berikhtiar, tuhan yang menyembuhkan.

You cannot copy content of this page

Scroll to Top